Simulator elektronickych obvodu

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Leden 27 08:59:32 CET 2008

Ahoj,

ja se setkal s programem MULTISIM od NI (www.ni.com/multisim) a teda ac
nejsem elektronik tak jsem valil oci :) Jsou tam i nejake volne licence . On
umi mimo jine simulovat MCU ruzne PICy a podobne vcetne grafickych
displejum klavesnic a pod. . Multimetry a osciloskopy tektronics :) az po
obycejnou zarovku . Proste pro me jako lehce seznameneho laika parada .
Kamarad mi ukazoval dokonce , ze si tam hodil nejaky DSP pro upravu zvuku ,
pripojil k PC mikrofon a ten program mu to primo odsimuloval jak ty efekty
vypadaji . No a potom lze samozrejme si z te "bastl desky" nechat vytvorit
PCB a vytisknout .

snehulak