DS pro RVLX 400 a 125

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Leden 26 16:42:01 CET 2008

S tým by ozaj nemal byť žiadny problém. Keď je ohriata, odmerať na nej
napätie * prúd. Malo by to byť okolo toho menovitého údaju (tu 125W).
No fakt je, že ortuťové sú neháklivé. Zatiaľ čo sodíkové už pri miernom
preťažení začnú opätovne zhasínať (po prehriatí), ortuťové znášajú aj
použitie tlmivky o stupeň väčšej. Ale na trvalo som to nikdy nepoužil,
svedomie mi nedalo ...

                                                Milan  Mlynarčík