Selenovy fotoclanek

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Leden 26 13:38:22 CET 2008

No jo, to je pravda, kdysi (jako kluk) jsem to take zkousel, akorat se mi to
teda nikdy nepovedlo :)

No mozna by to stalo za pokus, takze nam otazka renovace stareho clanku
morfuje na otazku, kde vzit selenovy usmernovac vhodneho rozmeru (a jsem
zase trochu v haji, protoze nevim jak kdo, ale ja ho za poslednich 20 let
nazivo nevidel).

Co se tyka toxicity - delal jsem to cca v deseti letech na cca 20
usmernovacich, v mistnosti nad varicem, a stejne ziju (a tata, ktery mi
delal technologicky dohled, take).

Fakt nikdo netusite, jak zrestaurovat ten puvodni clanek? Ta myslenka (co ja
vim) odbrouseni ci odlesteni vrchni vrstvy (selenu je tam celkem dost,
nemeril jsem to, ale je tam cca 1mm vrstva) mne porad nejak laka.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 26, 2008 10:14 AM
Subject: Re: Selenovy fotoclanek

To funguje i mene sikovnym lidem - delal jsem to s otcem v prapocatcich
meho bastleni - funguje to a dokonce to dava i docela slusne napeti.

Nesmi ten selen na tom zpuchyrkovatet - jinak o nic jineho nejde. Je
treba si to polozit tou plechovou stranou na plotynkovy varic s regulaci
a zkouset az ta pajka zmekne - jakmile je dost tekuta tak rychle utrit.

Radek Vicek