DS pro RVLX 400 a 125

azehw azehw@volny.cz
Sobota Leden 26 10:26:49 CET 2008

Také nemám žádné info, ale RVL125 používám. Bez tlumivky, v sérii mám
odporové tělísko 230V/800W na keramické tyčce. Zapálí se bez problémů
síťovým napětím (ale musí být studená). Po zapnutí se drát tělesa trochu
nažhaví, ale asi do dvou minut žhavit přestane a výbojka svítí naplno.
Napětí na ní už nevím, ale mohl bych to změřit. Zpočátku je nižší a pak se
zvýší, tipuji tak na něco kolem 100V. Je v ní pro zapálení pomocná elektroda
v sérii s odporem. Tedy v té velké baňce, vlastní hořák má 3 elektrody.
AZE

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 26, 2008 8:50 AM
Subject: DS pro RVLX 400 a 125

Hezké ránko,

    mám tu na stole už delší dobu výbojku RVLX 400, je to veliká
výbojka, ale já o ní skoro nic nevím. Hledala jsem na webu, ale tam jsem
našla jen pár maličkých informací. Vlastně jen to, jak se zapojuje. To
vím také, klasicky. Ale mně by zajímalo trošku více. Například napětí
pro zapálení hořáku a pak když hoří a podobně. Jenže na stránkách
Teslampu je kulové a jinde také.

    Nemá náhodou někdo DS doma? :-)  No a od její sestřičky RVLX125 budu
také moc ráda :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186