Metalhalogenidova vybojka + svitidlo z Makra

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Leden 25 22:01:17 CET 2008

Eeee to jsem spatne napsal - nemam to pro prime nasvicovani - proste jen
potrebuju vykryt stiny - namirim to na strop a udelam si tim svetelne
pozadi. A nemam to kvuli nejakym fotoambicim, ale abych byl vubec
schopen v dilne s jednim oknem fotit s minimem doblesknuti a nevypadalo
to jak cernosi v tunelu. Netrapi me ani moc barva (ale nevypada to zatim
na nejaky problem) - to srovnam jednim kliknutim bud v PC nebo si to
zkalibruju ve fotaku.

Radek Vicek