Vypocet induktance ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Leden 25 12:10:10 CET 2008

 25.1.2008, 12:05:07
dobry den

kdyz na generator pripojim civku, potece pres ni proud ktery mohu
nejakym jepsim A-metrem zmerit, tedy udat jedno konkretni cislo.
Matematicky to bude nejaky integral pres tu nekonecnou radu
harmonickych. Matne se mi vybavuje, ze jsme to na skole snad i
pocitali, bylo to ukrutne pracne a nikdo to nechapal.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz