Ctecka RFID na portu PS/2.

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Leden 25 11:40:54 CET 2008

Máme takový modul s jednočipem, jmenuje se to KEY51, který se připojuje
místo klávesnice, má 10 vstupů a simuluje stisky tlačítek. Vyvíjeli jsme to
pro konkrétního zákazníka, opakovaně to odebírá a je spokojen. Ovšem
netuším, pro jaká PC tuto věc používá. Zařízení bylo vyvíjeno v roce 2002.
Ale při vývoji vznikly nějaké soubory, kde je odchycena komunikace, pokud
byste měl zájem, mohu poslat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel