switch SMC model SMCGS24C-Smart

Mirek Prokop mirekpr@comar.cz
Pátek Leden 25 10:14:30 CET 2008

Reset SMCGS24C-Smart:

1. Odpojte napajanie a veskere ethernetove kabely
2. Klasickym ethernetovym kablem propojte port 1 a 2
3. Pripojte napajeni a pockajte cca 1 minutu
4. Rozpojte porty 1 a 2 a switch bude v defaultnim nastaveni

Pokud se ani po tomto do neho nedostanete (prednastavena adresa by mela
byt 192.168.2.10), je zrejme switch prepnuty v rezimu, kdy dostava
adresu z DHCP a musite tedy k nemu pripojit nejaky DHCP server a z nej
zjistit, jakou adresu ma switch pridelenu.

S pozdravem,

Mirek Prokop