RE: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 25 09:11:00 CET 2008

Pred tydnem jsem byl v GESu tak jsem si do zasob koupil dalsi krabicku
MTL486R, klasicky opet vyschle suche blato.
Tak jsem to doma zkusil naredit Isopropylem, stejne jako tu predeslou,
ktereou bezne pouzivam, nasledne jsem to trochu prohral v mikrovlnce, když
to bylo teple byl z toho krasny tmavy med, ale po vychladnuti to z
zkrystalizovalo na není to ono. Pricemz predeslou jsem stejnym postupen
premenil na vzorovy med.
Fakt nechapu v cem je problem, když to u predesle varky fungovalo, isopropyl
je 99.999%, ze stejne flasky ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Friday, January 25, 2008 8:03 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

Jo, to je ona. Nemohl jsem si vzpomenout na označení :-). Ale mají dva typy.
Koupil jsem oba. Zkoušel jsem i tu druhou a neviděl jsem v tom podstatný
rozdíl. Ale tu druhou jsem jenom vyzkoušel ale nepoužívám ji takže větší
zkušenosti s ní nemám.
Když ji koupíte bude pravděpodobně vyschlá a zkrystalizovaná. Nic si z toho
nedělejte. Rozpusťte ji v Isopropanolu třeba z GESu. Vzniklá kapalina s
viskozitou medu (nebo o trochu řidší) se nanáší na potřebná místa třeba
naostřenou špejlí.

	Martin.