Re: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

Šula Miloš sula@rps.cz
Pátek Leden 25 08:16:17 CET 2008

Aha já myslel, že se nanáší stejně jako kalafuna tj. hrotem pájky se nataví
a trošku tam ulpí.Není to šílená zdržovačka každej spoj předem takto "plpat"
pastou ? Možná bude lepší si pořídit ten spec.trubičkový cín uvnitř kterého
už to tavidlo je...

Miloš

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2008 8:03 AM
Subject: RE: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

Jo, to je ona. Nemohl jsem si vzpomenout na označení :-). Ale mají dva typy.
Koupil jsem oba. Zkoušel jsem i tu druhou a neviděl jsem v tom podstatný
rozdíl. Ale tu druhou jsem jenom vyzkoušel ale nepoužívám ji takže větší
zkušenosti s ní nemám.
Když ji koupíte bude pravděpodobně vyschlá a zkrystalizovaná. Nic si z toho
nedělejte. Rozpusťte ji v Isopropanolu třeba z GESu. Vzniklá kapalina s
viskozitou medu (nebo o trochu řidší) se nanáší na potřebná místa třeba
naostřenou špejlí.

Martin.