Re: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Leden 25 00:07:51 CET 2008

 24.1.2008, 23:56:47

Jasne ze to funguje. Muj tata pajedlem nahrivanym ve sporaku a
kalafunou z lesa postavil nekolik dvou a tri-lampovek. I pajku mel
home-made. Kalafunu z lesa jsem v mladi uzival i ja, ale dneska delam
radej s Marmotem.

Podle tatova vypraveni, nejlepsi byla kalafuna "prepalena". To si v
lese nasel strom z ktereho ta smola hodne tekla a smolu primo na strome
jednoduse zapalil. A jak ta smola horela, tak taky castecne odkapavala
coz se chytalo do krabicky od kremu na boty. Kdyz byla krabicka plna,
strom uhasil a bylo. Jen se na kalafunu muselo chodit spise v zime,
nez o znich. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz