new e-mail/test

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Leden 24 23:25:51 CET 2008

Dnes jsem se úspěšně odhlásil z konference pod e-mailem
jan.kuba@seznam.cz ( přišla  krásná hláška : " Je nam lito, ze jste
nebyli spokojeni s konferenci HW news. Tak snad zase nekdy priste..")
.... abych se znovu přihlásil pod  e-mailem honza.kuba zavináč
gmail.com  Přihlášení proběhlo hladce ( opět hezké uvítání: " Vitame Vas
v konferenci HW news a tesime se na Vase prispevky..")
V poslední době je e-mail na seznamu nepoužitelný, krom problémů s
odesíláním e-mailů  do konference (5.4.3 smtp; no valid MX record )  je
seznam e-mail čím dál tím pomalejší. Rekord je spoždění 12 dnů, nebo se
e-mail úplně stratí! Takže jsem si řekl dost a seznam už nikdy více!
Ostatně dost lidí už se mi divilo, jak s tím mohu existovat. Jinak díky
za řešení problémů adminovi, problém byl a stále přetrvává u seznamu.
Dnes jsem  podporu seznamu telefonicky kontaktoval a sdělili mi, že o
problému ví  ( MX záznam ) a že do konce měsíce ho technici vyřeší  :-)
Jan Kuba