Detekce svetla

Čtvrtek Leden 24 21:48:14 CET 2008

koukal jsem na spektrální charakteristiky SFH309-5 a fotodidy BPW34 a je to přibližně stejné.U chobota mají BPW34F a ta má filtr pro potlačení viditelného světla.
Anděl
  ----- Original Message -----
  From: Michal HW
  To: HW-news
  Sent: Thursday, January 24, 2008 4:56 PM
  Subject: Re: Detekce svetla

  Jde to do procesoru, potme se zarizeni prepne do usporneho rezimu.
  Jak jsem jiz psal drive, prosel jsem par fotodiod a vsechny byly infra.
  Zatim vede fototranzistor SFH309-5 v GMu. Ma rozsah 380-1150nm. Jeste hledam vlnovou delku viditelneho svetla.
  Fotoodpor je kupodivu drazsi - stoji 50kc.

  Michal Gregor