Flash disk a poplatky.

Quasimodo quasimodoq@gmail.com
Čtvrtek Leden 24 21:28:17 CET 2008

Ta cena není prilis akcni. Bezne je to cca 170,- bez dph

Quasimodo
ICQ:104722051
www.obchodpc.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, January 24, 2008 6:28 PM
To: HW-news
Subject: OT: Flash disk a poplatky.

Dobry den,
nedavno se tu diskutovalo o autorskych poplatcich a jejich vysi. Moc jsem to
nesledoval, jen me zaujala poznamka, ze tyto poplatky budou tvorit casem
podstatnou soucast ceny.
Dnes jsem kupoval USB flash disk 2GB. Cena byla akcni 199,- Kc bez DPH.
K tomu mi pricetli 24 Kc autorsky poplatek (coz je 12.06% z ceny) a k celemu
DPH 42,50 Kc. Platil jsem 265,50 Kc. Protoze i z autorskeho poplatku se
plati DPH (kde je ta pridana hodnota?) je jeho vyse 28,56 Kc. Bez nej bych
platil 237 Kc.
Tady uz je ten poplatek dost podstatny. Platil jsem o 12% procent vice.
To jen tak pro ilustraci.

Martin Hanek