Zahada spinaneho zdroje

mi3 mi3@centrum.cz
Čtvrtek Leden 24 18:32:40 CET 2008

Opětovní spínání/rozpínání může být způsobeno proudovým nárazem po zapnutí -
zkusil bych na výstup zdroje přidat xmF capacitor. (Pokud je důvod vypínání
jiný, ani Capacitor nepomůže.)

Mirek

-----Original Message-----
From: Pavel Kadečka [mailto:pavel.kadecka@gmail.com]
Sent: Thursday, January 24, 2008 12:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zahada spinaneho zdroje

Přivádíte mě na myšlenku přidat si na výstup tlumivku - myslíte, že to bude
fungovat?

P.K.

24.1.08, Lubor Otta <butan@geoinvest.cz>:
> Já dělím mněniče na propustné a blokovací.
> Blokovací používají trafo/tlumivku k akumulaci energie. Přenesený výkon je
tedy frekvence měniče * energie nabuzeného magnetického pole. Měniče tohodle
typu jsou "pužné" mohou měnit napětí ve velkém rozsahu jen změnou střídy,
ale mají malý výkon.
> "Popustné" používají poctivé trafo, tedy bez vzduchové mezery. Jejich
převod je dán především převodem toho trafa, drobné doladění napětí je možné
střídou. ale zpravidla ve spojení s další tlumivkou na sekundáru. Typický
příklad je PC zdroj.

Checked by AVG Free Edition.
17:47