Detekce svetla

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Leden 24 16:56:29 CET 2008

Jde to do procesoru, potme se zarizeni prepne do usporneho rezimu.
Jak jsem jiz psal drive, prosel jsem par fotodiod a vsechny byly infra.
Zatim vede fototranzistor SFH309-5 v GMu. Ma rozsah 380-1150nm. Jeste hledam vlnovou delku viditelneho svetla.
Fotoodpor je kupodivu drazsi - stoji 50kc.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Libor Valicek
  To: HW-news
  Sent: Thursday, January 24, 2008 2:36 PM
  Subject: RE: Detekce svetla

  Co máte na mysli tím "detekovat denní světlo"?
  Pro jaké to má být použití?

  Fototranzistorů i fotoodporů je plná .....

  S pozdravem

  Libor Valíček

  R & D hardware

  libor.valicek@merten.com

  Merten Czech s.r.o.

  Solutions for Intelligent Buildings´

  Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

  Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

  Mobile +420 776 171 852

  www.merten.com