ciastocne OT: oprava mikrovlnky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 24 17:01:38 CET 2008

silikon na akvaria ? Dela se cerny i prosvitny.
Jindra Polivka

tusi niekto cim su lepene skla vo vnutri na dvierkach mikrovlnky?

Mam mikrovlnku Whirlpool MT243 a odpadlo mi vnutorne sklo z dvierok.
Zjavne bezna vada tohoto radu Whirlpoolackych mikrovlniek - rodicia maju
MT245 a stalo sa im to iste,
ibaze tyzden pred koncom zaruky, tak sme to v servise uhadali.

Bolo prilepene niecim ciernym, co mi konzistenciou pripominalo nieco ako
cierny silikon...

Dvierka sa skladaju v poradi zvnutra von:
vnutorne sklo (nalepene na tieniacom plechu)
tieniaci plech s dierkami je OK.
vonkajsie sklo ( osadene v platovom rame, ku ktoremu je plech
priskrutkovany)

Potreboval by som to teda prilepit vnutorne sklo na tieniaci plech
(farbeny na cierno).
Tak to bolo prilepene.
( oprava podla servisu = nove dvierka + praca = cena beznej novej
mikrovlnky )

Ako sa sprava silikon v mikrovlnach a velkej teplote ( je to mikrovlnka
s grilom ...)?
Teplotu do nejakych mozno 200 stupnov by mal zvladat...
Predpokladam nejaky neagresivny silikon ( z klasickych sa odparuje
kyselina octova a ta by mohla tieniaci plech prezrat a mikrovlny
by behali kade tade po kuchyni a to by som nerad ;-)))

Dodo