XY plotter ?

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Leden 24 12:26:25 CET 2008

vcera jsem opravoval jednu masinku asi 2x1.8 metru
je to stul nad nimz jezdi portal na nem jezdi vreteno s frezou
unese to ledasco radove 10 kg na tom vreteni
vzhledem k velikosti hmotnosti a pouzitym motorum nelze dosahnout vyssi
rychlosti nez 40mm/s
je to v nymburce, ovladani po RS232 internim protokolem ktery je popsany
v manualu