Zahada spinaneho zdroje

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Leden 24 10:41:23 CET 2008

No myslím to vážně, protože pokud jak píšete že na sekundáru není tlumivka,
tak kde se to napětí má zmenšit, rozptylová indukčnost bude malá.
A předpokládám že mněnič pracuje v propustném režimu.
Ohřát trafo můžete i horkým vzduchem, a pokud je sekundár na povrchu třeba by šel odmotat bez rozebrání trafa. To už musíte posoudit sám.
Lubor