Zahada spinaneho zdroje

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Čtvrtek Leden 24 09:58:05 CET 2008

Dobry den,

nie som sice expert pre spinane zdroje, ale spinane zdroje sa casto
navrhuju pre konkretne vystupne napätie a ich preladenie na ine vystupne
napatie moze sposobit, ze pomer ON/OFF na primarnej strane uz bude mimo
tolerancie a zdroj nenabehne (alebo zaposobia nejake interne ochrany).

Richard Kaliciak