ATA Password

Šula Miloš sula@rps.cz
Čtvrtek Leden 24 08:54:40 CET 2008

PC3000 to prý umí, ale cena karty + SW je kolem 2000$

Milos
----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 23, 2008 10:05 PM
Subject: RE: ATA Password

I všechny nový HP to umí, další výrobci to taky podporují. Naprosto mizivá
podpora je v normálních desktopech, to neumí třeba ani normální PC od HP.
Docela by mě nějaký prográmek, který ten disk odemkne ve Windows, taky
zajímal. Na firmě jsou všechny notebooky takto šifrovaný a já z nich ty data
občas potřebuju dostat a když zapomenu vypnout to šifrování (heslo
samozřejmě znám), tak ten disk musím vrátit do notebooku a to šifrování
vypnout...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death