ADMIN: Re: Do konfery nelze zasilat prispevky z www.seznam.cz ?

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Čtvrtek Leden 24 08:08:59 CET 2008

Dobry den,

MX zaznam samozrejme nechybi, ale nesouhlasi.

Tak jako jste si tyto zaznamy prave overil vy, tak to dela i Mailman, pricemz kontroluje, zda-li se adresa SMTP serveru, ktery e-mail odeslal shoduje s jeho MX zaznamem. Pokud ano, e-mail je prijat a rozeslan. pokud ne, je vracen s chybou. Jedna se o ochranu proti Spamu ktera ma zajistit, ze odesilatel je ten za koho se vydava. Takze napriklad toto opatreni "vyrazuje" jednoduche domaci SMTP programky, ktere nekteri uzivatele pouzivaji jako "cestovni" aby nemuseli zjistovat SMTP mistniho providera.

Nicmene se toto netyka vsech uzivatelu, ale pouze nekterych. Je to problem, na strane Seznamu, ktery je z me strany resitelny pouze vypnutim teto antispamove ochrany. Se dvema uzivateli jsem toto jiz resil a jeden hlasil, ze uz se to spravilo. Mozna jeste ne vsude.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Thursday, January 24, 2008 7:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: ADMIN: Re: Do konfery nelze zasilat prispevky z www.seznam.cz ?

> Ne Vas, ale Seznamu.

A ci MX zaznam tedy vlastne chybi ??
Nezda se, ze by chybel primo MX zaznam seznamu:

$ host -tMX seznam.cz
seznam.cz mail is handled by 20 mx2.seznam.cz.
seznam.cz mail is handled by 10 mx1.seznam.cz.

S pozdravem Pavel Troller

P.S. seznam nepouzivam, ale zajima mne to ze zajimavosti, proste kde je tedy
ta chyba.