telefonni linka - U4090B-P

Sudovec sudovec@seznam.cz
Středa Leden 23 16:41:19 CET 2008

Takže řekl bych, síťový brum jak vyšitý. Pořádně vyfiltrujte napětí, kterým
to celé napájíte.

    S.
----- Original Message -----
From: "Jan Půhoný" <puhony@hw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 23, 2008 3:57 PM
Subject: Re: telefonni linka - U4090B-P

Namerene prubehy a schema zapojeni jsem dal sem:
http://www.puhy.eu/schema.jpg

Pokud jsou oba telefony polozeny je na lince neco jako sinusovka, dal
jsem tam markery aby bylo videt co je 100Hz. Namerena napeti tam jsou
take, u osciloskopu je nastavena AC vazba. Osciloskop je Velleman HPS10,
napajeny z baterii takze bez vazby na sit.

Prubeh pri hovoru je take videt. Spektralni analyzator tady doma nemam,
takze vice toho ted asi nezmerim...

Omlouvam se za neumele schema, ale delal jsem to dost narychlo v
programu Profi Cad.

S pozdravem Jan Půhoný