polovica VF systemu pre LHC uz bezi

Soltisik Miroslav Miroslav.Soltisik@t-mobile.sk
Středa Leden 23 15:59:28 CET 2008

>Urychlovacia struktura je mikrovlnny rezonator, v principe RLC obvod.
Ten je naladeny na urcitu frekvenciu tak aby to fungovalo

Ano a prave preto navrhujem pripojit ku kazdemu C urychlovacieho stupna
preladitelnu L aby chovanie bolo ako cisty R vzdy pri kazdej 1.
harmonickej budenia.
T.j. cisto teoreticky a na ilustraciu: servo hybajuce s dnom kusa
vlnovodu a riadene povedzme PSV metrom.

>Kazdy z nich musi podla jeho okamziteho stavu (zabezpecuje niekolko
urovni spatnovazobnych sluciek) vidiet napatie nastavene s presnostou v
rade stotin dB a fazou s presnostou desatin stupna.

Samozrejme nad tym dalsia slucka, ktora by sa snazila aby straty v C
(energia do bunce castic) boli co najvacsie ale v ramci normy, t.j.
nesnazit sa "narvat" viac energie ako je ulozenych v C prave v tejto
periode.
Stav bunce je predsa predikovatelny  a tak tie zmeny v napajani nemusia
byt take prudke (snad :-)), a ak ano, tak zvysit C.
Ako som pochopil, vykonovy zosilnovac meni napatie pocas kazdej periody
t.j. nie je to sinus, regulacne slucky z toho urobia, odhadujem pilu.

Nehovorim, ze je to brnkacka, ale ide mi o to, ze v CERNe sa takymito
prkotinami nikto nezaobera.
Podstatne je aby to fungovalo, nech to stoji co to stoji.
Jasne to vidno na urychlovacoh s postupnou vlnou, kde ta rekuperacia by
uz ako tak fungovat mohla (miesto zataze vratit vlnu na vstup (po uprave
fazy)).
Ak pouzijem postupnu vlnu doma, samozrejme tych par sto W ma nezabije a
bez problemov to necham vyhasnut na odpore.
Pri par kW je to uz ine.

Rekuperacia bude mozno podstatnejsia v CERN 2 alebo az CERN 3 :-).

*******************Internet Email Confidentiality Footer*******************

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If you are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your employer does not consent to Internet email for messages of this kind. Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of my firm shall be understood as neither given nor endorsed by it.