RE: Jaký vybrat PYROMETR

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Leden 23 11:11:09 CET 2008

Pouzivam Voltcraft 13:1. Pro mala SMDcka je vysledek velmi orientacni. Vetsi soucastky bez problemu. Laserove zamerovatko nelze pouzit na male vzdalenosti (jednotky az desitky cm), je tam paralaxa jak prase. Je to spise na vetsi vzdalenosti. Osvedcilo se mi zapnout rezim zachytavani max. teploty a "skenovat" inkriminovanou plochu hodne zblizka a nejteplejsi misto se zaznamena. Rozsah teplot je urcite dostatecny u kterehokoliv typu.
Kalibrace je problem, zalezi na povrchu. Napr. leskly hlinik nefunguje. U nekterych modelu byva moznost pripojeni kontaktniho cidla a na zaklade porovnani teplot stanovit emisni cinitel.
            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Libor Valicek
Sent: Tuesday, January 22, 2008 6:16 PM
To: HW-news
Subject: Jaký vybrat PYROMETR

Dobrý den,

Chci koupit pyrometr pro měření teplot SMD součástek ze vzdálenosti cca 10cm. Rozsah teplot nemusí být nijak ohromný, postačí např. do 200°C, mínusové teploty taky nemusí být nízké.
Jaký mám koupit? Potřebuji aby při zamíření z 10cm nebyl "laser" nějak moc rozostřený, aby to správně měřilo (myslím měřící poměr 30:1 a více).
Cena by mohla být kolem 5000kč.
Jak je to s kalibrací těchto měřidel?

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com