"upecena elektronika" - vypocet ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Leden 22 21:00:30 CET 2008

dobry den.
vsimnul jsem si, ze je tu spousta odborniku pres teplo v elektronice.
chtel jsem se zeptat, jak spocitam teplotu v krabicce(uzavrene, plovouci ve vzduchu),
treba s plochou 0,1m2, uvnitr 5W "topeni", venku je 25°C, kolik bude trvale uvnitr.
zajimala by me teplota pro material 0.003m a)hlinik 204W/m.K b)sklo 0,760W/m.K c)plexi 0.19W/m.K .
co jeste potrebuju vedet, emisivitu bych nechal 1.
uz se nejakou dobu hrabu po tzb-info atd. ale asi to neni to pravy :-)
pokud to nekdo mate v hlave, nebo odkaz, predem dekuji :-)
tomik.