OT: Prednaska brnenskeho klubu Sisyfos - Prof. Andrysek

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Leden 22 11:24:33 CET 2008

Dobry den,
snad mi prominete jedno netechnicke, ale doufam, ze zajimave, OT.

Na http://www.volny.cz/rollfree/prednaska_andrysek.pdf je pozvanka
na prednasku obnovene brnenske sekce klubu Sisyfos. Prednasejici
bude onkolog Prof. Andrysek, je to ted ve ctvrtek na Lekarske
fakulte MU Brno.

Pokud to neznate, tak klub Sisyfos se snazi bojovat proti lidske hlouposti
a tmarstvi (takze uz z principu veci urcite nemuze zvitezit).

Kdysi davno jsem prednasku Prof. Andryska slysel ze zaznamu a bylo
to velmi-velmi dobre. Docela silne mi pri ni docvaklo, proc v teto oblasti
urcite neplati "za pokus nic nedam".

rollfree