LM8362 v lidské řeči

Úterý Leden 22 06:25:28 CET 2008

Hezké ránko,

    já jsem ten obvod vymontovala, společně s dalšími, z jednoho starého
telefonu a tak jsem prostě zvědavá, co to je  za obvod a co všechno umí.
Jinak ta 8362 podle všeho to multiplexování umí také, ale zrovna této
pasáži prostě moc nerozumím. V tom telefonu byl zapojený tento obvod +
invertory + ULN2003 a to celé zapojené na VFD. Jinak to byla hezká
konstrukce, na základní desce procesor a paměti a pak dokonce EAROM
ER3400. O existenci tohoto typu paměti jsem do včerejška netušila.

    Ty hodiny s teploměrem jsou hezké, ale zrovna žádné nepotřebuji. Už
takhle mám v pokoji jedny hodiny u postele, jedny vedle monitoru, další
nahoře na stole, ještě jiné vedle dveří (tam vidím z postele) a pak
ještě jedny na videu a poslední na monitoru. Další myslím nejsou třeba :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186