Re: Chladice v elektronice Re: OT: Barva radiátoru

Michal Vanka junk.mv@gmail.com
Pondělí Leden 21 21:22:53 CET 2008

Jo, ztrata tepla salanim se asi uplatnuje
i pri takovychto nizkych teplotach (tedy na barve
povrchu zalezi 8-).

Nicmene ve skutecnosti bude narust salaveho
vykonu cerneneho chladice oproti necernenenmu
nizsi, nebot necerneny chladic salanim taky
neco vyzari (leda ze by absolutne stribrne
hlinikove teleso nevyzarovalo salanim vubec nic
a absolutne cerne vyzarovalo podle uvedeneho vzorce)...
Ted je jenom otazka, o kolik se to zvedne a
jestli to odpovida narustu ceny cerne verze.

-mv