Kolik vezme procesor proudu?

Pondělí Leden 21 18:50:06 CET 2008

Co jsem viděl teploměr na knoflíkové články, na čidle se objevilo napětí snad jen 2x za minutu a hned se zase vyplo.
Anděl
  ----- Original Message -----
  From: Michal HW
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 21, 2008 5:28 PM
  Subject: Re: Kolik vezme procesor proudu?

  Premyslim o nejake aplikaci na ktere to vyzkouset.
  Asi to budou male hodiny s teplomerem, protoze neco maleho v obchodech moc neni.. A to co jsem vzal z GMu zere baterky.
  Vidim to tak na 16F9xxx - ma radic LCD, LCD z GMU 4x 7segmentu. Krystal 32KHz. baterka. Jen nevim cidlo teploty, aby to bralo maly proud a bylo to jednoduche. Mozna tam dam i fototranzistor - za tmy vypnu radic LCD.

  Michal Gregor