Re: Štěňata

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 21 15:04:46 CET 2008

Omlouvam se jestli jsem nalitnul na hoax. Dostal jsem to od spolehliveho cloveka, ktery dobre vi co je to hoax a vzhledem k tomu, ze ma v castingove agenture stovky a mozna tisice lidi, tak jsem to bral i vzhledem k uvedenym telefonum docela vazne. Nedavno shanel jeden znamy take odbyt na stenata, ale ty byly urcite "prave ". Uz jsem mel objednanou fenku a na posledni chvili jsem musel vycouvat. Hrozila mi hospitalizace a pece o dva psy na neurcito by se mi tezko v rodine hledala.
Jindra Polivka

  Ach jo...

  http://hoax.cz/cze/index.php?action=hoax_detail&id=459

    ----- Original Message -----
    From: J. Polivka
    To: HW-news
    Cc: servis-internet@nawebu.cz
    Sent: Monday, January 21, 2008 11:29 AM
    Subject: OT: Štěňata

    Omlouvam se za silne OTa prilohu, ale jsou to krasni psi a bylo by mi jich lito. Sam mam jezevcika.
    Jindra Polivka

    #  Dobrý den
    #  Hledají se vážní zájemci o štěňata Golden Retriver.
    #  Narodilo se  jich tolik, že nejspíš budou uspány. V případě zájmu budou
    # štěňata  předána  zdarma. Pokud máte zájem,        volejte   515294956.
    # V případě,že se  nedovoláte, volejte 736 752 507.
    #
    #
    #
    #