Odrušení střídavého motoru

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Leden 21 14:13:43 CET 2008

Nemate na DPS nejake vedenie zeme, alebo napajania do tvaru "C" -> teda
cast zavitu,
do ktoreho sa indukuje zapnutie/vypnutie z relatka
= trafo:  primar je cievka rele, volna vazba - cast DPS s napajanim,a
lebo zemou?
idealne okolo relatka, ktore je v DPS a v osi cievky ;-))) ?

Platia uplne bezne zname pravidla:
Spinanie relatka oddelit od riadenia optoclenom,
PORIADNE blokovanie napajania pri procesore a resetovacom obvode
napr. =100u tantal +100n keramika +10n keramika+1n kaeramika
poriadne navrhnuty plosak = radsej "zavity nakratko" na napajacich a
zemniacich plochach, ako
otvoreny obluk = mozny zavit na indukciu
kratke cesty vseobecne
blokovania napajania na kazdom mieste, kde sa da, minimalne pri kazdom
puzdre IO uvedenou 3-4kombinaciou
zaradenie blokovacich tlmiviek na napajania a na vsetky vyvody z dosky -
teda aj na vyvody k spinanym prvkom ( stykace a pod.)

Dodo