Vyroba DPS prototyp na SR.

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pondělí Leden 21 12:51:29 CET 2008

Zdravim,

Na prototypy pouzivam VUVT Zilina (http://www.vuvt.sk/produkty8.htm).

Sice vzdy vyrobia viac DPS ako potrebujem (teda tie mensie myslim ze do 25
cm2)....

Maju vektorovy fotoploter (teda pokial viem) takze filmy vychadzaju trocha
drahsie, ale uz mi robili dps z filmou vytlacenych na HPLJ4 - ale musel som
ich trocha presvedcit.

Ich DPS sa mi moc nezdaju na plnohodnotnu seriovku (moj pocit)...
Data zasielam fo formate Gerber 274 a vrtacku Excellon. (samozrejme beru
viac formatov)
Podla mojich posl. informacii:
standartny termin maju 10 dni
expres do 5 dni
a testovacie do 24 hod (mslim ze +300%).

CH-Print v Starej Turej zasa pouziva rastrovy fotoploter a maju aj viacej
technologii (uhlikova vrstva ...)
Data zasielam fo formate Gerber 274X a vrtacku Excellon. (tiez beru viac
formatov)
DPS su na lepsej tech. urovni a pouzivame ich na vacsie serie ktore az tak
neponahlaju....
Podla mojich posl. informacii:
standartny termin maju 15 dni
expres do 5 dni. (+100%)
vzorkove mnozstva do 3 dni (+200%)

Ustav Informatiky BA (http://ui.sav.sk/pcb/index_sk.html) teda moc
neviuzivam (vlastne iba 1x),
aj to len preto, ze ako jediny v SR mi urobili jednostranny DPS z Tiff
obrazku.
viac info nemam...

Davno som skusal aj skalicu, ale uz neviem preco im nic nezadavam....

-mt-