Re: Chladice v elektronice Re: OT: Barva radiátoru

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 21 12:09:38 CET 2008

 21.1.2008, 11:53:33
 Postup viz. obr. byl uvaden ve vsech katalozich Tesla, plati pro
 deskove chladice. Pro zebrovane chladice budou rozdily mensi nebot
 zebra vyzaruji jedno na druhe, a tim se ochlazovani salavou slozkou
 snizuje.
 Naivne dodavam ze tepelny odpor "profi" chladice by vam mel byt
 schopen zdelit vas dodavatel. A velmi naivne, ze i pro ruzne rychlosti
 proudeni vzduchu pri nucene cirkulaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz