RE: OT: Barva radiátoru

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Leden 19 19:12:08 CET 2008

Nechci brat iluze, ale ty vetracky nepomohou. Sam radiator (pokud neni necim
zakryty) dela teplotnim spadem daleko vetsi tah vzduchu, nez par malych
vetracku. A zase mit tam nejaky x-watovy hucak, ktery by znatelny rozdil tahu
zajistil, asi neni to prave orechove. Kdysi jako kluk jsem mel dost chladny
pokojik v podkrovi, tak jsem to tam zkousel s pomerne slusnym vetrakem a
zmena teploty byla na beznem pokojovem teplomeru zcela nepostrehnutelna.

			Jakub Serych