OT: Barva radiátoru

Sobota Leden 19 17:56:08 CET 2008

Hezký večer,

    já jej dosti pravidelně vzduchu zbavuji a poslední dobou se to i
lepší. Ale i tak tam je někdy v pondělí ráno celkem zima.

    Spíše je problém velikost místnosti, počet radiátorů a ohromné
plochy, kudy může teplo utíkat. Proto jsem chtěla znát názor na barvu a
jsem moc ráda za radu s těmi větráčky, to musím hnedka zkusit. Mám v
místnosti jedno normální okno a pak jednu stěnu celou ze skla. A za tou
stěnou je reléový sál, kde se skoro netopí. Takže asi takhle.

    Zkusím větráky a pak budu bádat dále.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186