Barva ( a malovani ) radiátoru

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Leden 19 16:18:31 CET 2008

Odstranovac starych naterov som tiez kedysi pouzil na staru lesklu
farbu (asi ojejova, aceton nezaberal). Pomohol som si, ale slo to tiez
pomaly, smrdelo to a pri kontakte s pokozkou... Robotu na radiator so
svojimi zakutiami si s tym neviem predstavit.

Inac na drevene okna je najlepsia vibracna bruska zo super-hyper za par
stovak a zopar metrov smirgla do nej. Za 2 hodinky okno obrusene.
Lepsie ako opalovat - osobna skusenost. Len treba mat na nose
respirator.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping