jak otestovat router D-link?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 19 13:07:06 CET 2008

Musim potvrdit ze Dlink nebrat. Presne jak popisuje pan Andel mi
chcipnul Dl-514 pred pred casem nastesti tesne pred koncem zaruky.
Nejdriv cas od casu jakoby zapomnel nastaveni, ale treba jen neco -
nejcasteji nastaveni Wifi. Postupne zapominal cim dal vic. Pak uz se dal
nahodit v podstate jen nahodne.

Dostal jsem misto nej nejakej Ovislink, ale take zadnej zazrak. Na
chalupu jsem koupil nejakej cinskej TP-Link (asi za 800Kc) a ten slape
jak delo - bez zavahani a bez jakekoliv obsluhy - navic spolehlive
pokryva Wifinou celou zahradu.

Radek Vicek