Barva radiátoru

Sobota Leden 19 12:25:14 CET 2008

Hezké odpoledne,

    protože je radiátor v dosti bídném stavu, tak jej stejně budu muset
natřít. Takže to udělám na nějakou tmavou barvu. A ty větráčky budou
také dobré, je jich všude plno a nové jsou laciné. Takže si trošku
pohraju (a určitě tam dám i filtr proti prachu) a ušetřím trošku
přírodu. Zatím jsem přitápěla proudem, ale to je mrhání energií. Takhle
to bude lepší :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186