Re: Barva radiátoru

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Sobota Leden 19 09:20:25 CET 2008

Je to skoro jedno, jde o to strhnout povrchovou vrstvicku teplého vzduchu z
radiatoru, ktera ma udajne tloustku jen asi 2 mm.  Tím se zlepší přenost
tepla z radiátoru do mistnosti.  Samozrejme optimalni je , pokud to bude
foukat vasim smerem a pokud mozno dolu, protoze teply vzduch stejne stoupa
nahoru sam.