Re: Barva radiátoru

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Leden 18 21:00:01 CET 2008

Barva radiátoru, vzhledem k předpokládané velikosti topidla, zřejmě nebude
mít valný význam. Pokuad ale za něj umístíte ventilátor, a to nikterak
velký, bude to už jiná káva(na účtu samozřejmě taky ;-).
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Saša Svobodová
  To: HW-news
  Sent: Friday, January 18, 2008 7:11 PM
  Subject: OT: Barva radiátoru

  Hezký večer,

      je to sice poněkud mimo téma, ale dost často se tu probírají různé
  systémy topení a tak se zkusím také zeptat.

      Je nějaký rozdíl v "topitelnosti" radiátoru který je tmavý a
  radiátoru který je světlý? Nebo je to úplně jedno jakou má barvu?

      Jde mi o to, že v práci přebývám v takové ratejně, kde je jen jeden
  radiátor (a ještě furt plný vzduchu) a tak bych měla ráda trošku
  tepleji. Zatím to řeším elektrickým topítkem, ale to se mi poněkud příčí.

      Díky předem :-)

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186