OT: Barva radiátoru

Pátek Leden 18 19:11:30 CET 2008

Hezký večer,

    je to sice poněkud mimo téma, ale dost často se tu probírají různé
systémy topení a tak se zkusím také zeptat.

    Je nějaký rozdíl v "topitelnosti" radiátoru který je tmavý a
radiátoru který je světlý? Nebo je to úplně jedno jakou má barvu?

    Jde mi o to, že v práci přebývám v takové ratejně, kde je jen jeden
radiátor (a ještě furt plný vzduchu) a tak bych měla ráda trošku
tepleji. Zatím to řeším elektrickým topítkem, ale to se mi poněkud příčí.

    Díky předem :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186