NTFS pod wokny

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Leden 18 12:40:21 CET 2008

Dík,
bylo to v té dědičnisti.
Lubor

----------
Od:	Pavel Hudecek
Odesláno: 	18. ledna 2008 10:42
Komu:	HW-news
Předmět: 	Re: NTFS pod wokny

Klikněte na "Upřesnit" a tam vypněte "Zdědit po nadřazeném .."

PH
  From: Lubor Otta
  Mám jeden velký disk 300G s USB adaptérem a používám ho na přenášení dat.
  Používám ho pod starými W2k.
  Dnes jsem se díval na práva u adresářů na něm, a je tam
  skupina everyone, která má všechna práva povolena,
  ale ani celá skupina, ani jednotlivá práva nejdou rušit.
  Nevím jak jsem toho stavu dosáhl, možná naformátováním na jiném stroji?
  Ale teď bych rád tu skupinu nejlépe celou odstranil.
  Jak na to? mně napadá jen vytvořit nový  adresář a obsah zkopírovat, jde to i jinak?