TS317 v SOT-232?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Leden 18 10:03:33 CET 2008

Dobrý den, mate nekdo prakticke zkusenosti s timto stabilizatorem v
pouzdru SOT-232?
Predpokladam, ze jde o klasickou LM317?
Vyrobce u pouzdra SO-232 uvadi proud max. 500mA, ale bez jakychkoliv
podrobnosti chci se proto zeptat, zda je rozumne pro 12V/5V 200-300mA
pouzit toto pouzdro a jak resit pad na bezne FR4 tak, aby DPS nebyla
tepelne pretezovana (ani po letech provozu nebyla vyhrata nebo se odlupovala
a krehla med ci cin).
Nevite o nejakem lepsim datasheetu s grafy teplot atd?
http://www.semitek.cz/taiwan/pdf/ts317-0312a.pdf

Doporucte pripadne nejaky jiny stabilizator , pozdavky SMD pouzdro, minimalni
vlastni spotreba, deltaU max 2V vystup regulovatelny nebo 5V, 3.3V,
I staci do 400mA, bezna dostupnost, nizka cena (TS317 cca 5Kc)

Dekuji
WS

P.S. Lze u tohoto IC resit ochranu proti prepolovani zapojenim ochrane
diody na vstup stabilizatoru vuci zemi tak aby za normalniho provozu
proud neprochazel pres diodu ?