Hodiny po druhe...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Leden 17 23:18:08 CET 2008

Nieeeee, jednocip vypluje paralelne na jeden port cely byte=8bitov, z toho 0. bit ide do svabu c.1, 1. bit do svabu c.2 atd.; clock a latch je spolocny.

Viem ze namietnete ze takto sa to nerobi, ze sa maju zretazit vsetky svaby, ze hardwarove SPI (co P89V51RD2 ma) by to zvladlo aj po jednom drote - ale Balu zrejme dba na redukciu elektromagnetickeho smogu: toto je lepsie nez ziarit megahertzami na dlhych drotoch.

wek