Master-slave prodluzka

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 17 19:53:44 CET 2008

Funkcia je presne taka, ako bola polozena otazka.

V tom rozsahu si mozte nastavit pri akom odbere z master zasuvky sa
zopnu slave zasuvky. Pri PC je to jedno, lebo stand-by odber byva cca
5W, co je pod celym rozsahom regulacie.

Ak by bol stand-by odber napr. 20W a odber zapnuteho zariadenia v
master zasuvke napr. 60W, nastavite si trimrom rozhodovaciu uroven
niekde medzi. Pri trimri vytocenom do krajnej polohy 8W, by slave
zasuvky boli zapnute stale, naopak pri polohe 80W, by sa nikdy nezapli.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping