DVB-T a příjem přes STA

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 17 18:42:49 CET 2008

Zdravim,
dostala se ke mne nabidka pro nase druzstvo pro upravu STA pro prijem DVB-T.
STA je na jednom z deseti domu a zamer je takovy, ze by se signal prevedl z ditalniho na analog a ten se distribuoval pro vsech deset domu. V nabidce je 6 programu. Cena cca 10000 na jeden dum (cca 24 bytu). V tomto pripade nebudou fungovat rozhlasove stanice aani dalsi TV programy, nepujde EPG a dalsi ficury.
Sli byste touto cestou, nebo vlastni antenu, vymena rozvodu ( v kazdem dome 3 vertikalni rozvody ), a kazdy at si poridi DVB-T prijimac dle svych moznosti a vlastni narocnosti. Nekdo chce aby to umelo i na PC apod.
Ja svuj nazor mam, ale zajima mne jak se na to divate vy.
Dekuji.
Jindra Polivka