OT: Sháním regulovatelný zdroj xV/ 10A AC i DC

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 17:39:10 CET 2008

Použil bych obyčejný AC/DC zdroj (např. Statron) a v sérii zapojený
testovaný ampérmetr, kalibrovaný/známý ampérmetr a vhodný srážecí odpor
(nejlépe "šoupák"). AC/DC zdroj lze nahradit regulovatelným autotrafem
(pro AC) a
usměrňovačem (pro DC).

Případně lze tohle všechno nahradit kalibrátorem multimetrů/ampérmetrů,
který dá i něco jiného než sinus 50 Hz, ale to je poněkud dražší špás.

OH

PS: K těm 360V - to je jednak o ústa pak to někdy může přístroj odpálit
a to i když je bateriový. Nevím proč, ale je to prostě tak.