Krabicky na SMD soucastky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 16 23:52:10 CET 2008

urobil som ti fotky aby si mal predstavu. Zakladace pouzivam, resp.
vlastnim a pouzivam len ked sa tomu naozaj neda vyhnut :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/zakladac/1.jpg
Toto su "moje" zakladace, t.j. mam ich u seba a som hlavnym uzivatelom.
Je to dost neprakticke. Ked to mas otvorene zabere ti to pol pracovnej
plochy na stole a neustale zasuvanie a vysuvanie je dost otravne. A ked
nedavas pasiky naspat tak mas za chvilku celkom slusny bordel -> vis
popoluska ;-)
Sklad pre labak o 12 ludoch je tu:
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/zakladac/2.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/zakladac/3.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/zakladac/4.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/zakladac/5.jpg
V zelenych suflikovych skriniach su len standardne pasivne komponenty,
konektory a pod. Aj to su tam len zakladne rady tusim do E24. Bezne ale
pouzivam E96, to sa uz v suflikoch neda uskladnit lebo je toto strasne
vela. Preto tie male krabicky s deklom.
Bezne aktivne prvky (operaky, ECL logika a pod.) su hore v plastovych
krabiciach v antistatickych sackoch v povodnych baleniach. Tam clovek
nechodi az tak casto takze mu to nevadi :-)
Smaltovane mars skrinky mam dve na stole, su vhodne na lokalne zasoby
konektorov a srobov, ale SMD sa v tom velmi drzat neda. Aj ked tam tie
prepazky zalepis tak sa ti suciastky pomiesaju. Navyse v jednom supliku
mozes mat max. 4 hodnoty takze do celej mars skrinky sa ti zmestia tak 2
dekady.
b.