Krabicky na SMD soucastky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 16 22:05:12 CET 2008

----- Original Message ---------------

Subject: Re: Krabicky na SMD soucastky

>tak to je urobene teraz, s tym ze pasiky su nastrihane zhruba po 10 a
>vsetky hodnoty su v centralnych suflikoch v labaku. Musim si ist vzdy
>zobrat, odlepit, vysypat proste takto to nejde.

Mno, problem je v slove "centralny". Toto ako zaiste vies, nefungovalo ani v rozmeroch statu, podobne to zriedkavo funguje v inych rozmeroch.

Tie krabicky musia byt na dosah ruky. Ak su na policke ku ktorej musis vstat, uz aj to je zle; ak sa musis prejst, je to absolutna blbost.

Ak potrebujete zabezpecit viac pracovisk, mozno by sa dalo pouvazovat nad nejakym vozikom. Ale vzhladom na vas rozpocet tie sproste smaltovane Mars skrinky s plexisklovymi ci ake su to suflickami na kazde jedno pracovisko su znesitelna polozka, aj ked ja by som ju asi doma nikdy nemal keby mi ju manzelka s detmi neboli kupili na Vianoce. Do dvoch troch stredne velkych skriniek si napraces E12 z odporov, E6 z kondikov a este zostane hafo suflikov na rozny bordel; no a tych suciastok mimo tychto rad sa nepouziva tak vela aby sa kvoli tomu uz nedalo prejst.

>Samozrejme podobne ako digitalny bastlic mam oblubene hodnoty pripravene
>volne sypane (0 ohm, 51 ohm, 100 ohm, 820pF, 4n7, 100n, 47u), ale ked
>osadzujes alebo debugujes prototyp analogovej dosky tak to nestaci.
>Predstav si dosku kde mas tak 50 suciastok roznych hodnot. Nie je to nic
>neobvykle, filtre, zosilnovace, atenuatory, vf obvody...

Vtedy je poruke ten zakladac. Skusil si si to vobec?

>Pravidelne neosadzujem, na to tu mame technikov. Ti nas vo finale stoja
>viac (na hodinu) ako zacinajuci doktor, ale to je ina kapitola :-)

Mnojo... :-)

wek